فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک

فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک

بهرام پروهان

محصولات در و پنجره دوجداره upvc وین تک خصلت ضدآب بودن دارند یعنی در شرايط آب و هوايي خاص بهترين انتخاب می باشند.برای خرید توری برای در و پنجره دوجداره upvc وین تک حتما از بهترین نوع آن را متناسب با پنجره های خود, از نمایندگی های فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک خریداری نمایید. https://upvc.pro/
فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک درشرکت پنجره  با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. https://upvc.pro/آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي دهد توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.
فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک
شرکت پنجره جزوء تولید کنندگان مطرح پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد. این شرکت برای ساخت انواع پروفیل های پنجره دوجداره از پلیمرها و مواد اولیه استاندارد استفاده می نماید, درب و پنجره دوجداره وین تک از پروفیل های متفاوتی ساخته شده اند بعنوان مثال برای پنجره دوجداره کشویی از پروفیل سری W260 استفاده می شود.
انواع پروفیل و فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک
پروفیل در و پنجره دوجداره upvc وین تک سری W700
پروفیل در و پنجره دوجداره upvc وین تک  سری W640
پروفیل در و پنجره دوجداره upvc وین تک سری W260
فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک دوستدار محیط زیست
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. https://upvc.pro/ درهمین راستا شرکت و تمامی کارخانجات فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.
مزایای در و پنجره دوجداره upvc وین تک
1-کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
2-ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
3-غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
4-امکان تعویض پنجره های قدیمی از جمله آهنی، چوبی و آلومینیومی و غیره با درب و پنجره های دو جداره upvc وین تک در حداقل زمان ممکن و کمترین تخریب
توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

شرکت پنجره وین تک


توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک
هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان،توری را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس با اسپری، ریل بالا و پایین را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.
مزایای توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک جمع شو
دوام زیاد
نصب آسان
قابل شستشو – ضد زنگ
ضد اشتعال – حریق
شیشه و فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک
در هنگام سفارش در و پنجره دوجداره وین تکWINTECH و تعیین قیمت نهایی باید دقیقاً نوع شیشه (داخلی یا خارجی) و ضخامت لایه‌های شیشه و همچنین گازپرکننده (آرگون یا کریپتون) لایه‌ها مشخص گردد. شیشه‌های دوجداره استاندارد و با کیفیت در و پنجره دوجداره وین تک WINTECH باعث کاهش اتلاف انرژی، کاهش آلودگی صوتی، جلوگیری از نم‌زدگی شیشه می‌شوند .
فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک” نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند. در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. https://upvc.pro/اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است.
ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار الماسی بالا سبب گشته است تا بازار فروش توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک  و آلومینیوم افزایش چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کند.
بهترین زمان برای خرید و نصب توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهر ، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: